Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Meeting, meeting, meeting. Samej meeting. Kdy mám asi tak pracovat?!

Normální pracovní den Josefa Nováka (46), manažera logistiky v Burn out s.r.o.: Další příšernej den přede mnou. Samej meeting. Jeden za druhým.

Když tam nebudu, zas mi něco uteče, nebo se bude řešit něco z mého oddělení, tak kdyby se do nás někdo navážel… Se snad všichni po..., ne? Jak si můžou dovolit o tomhle rozhodovat bez předchozí porady se mnou?! Tenhle nagelovanej panáček v růžový košili už mi fakt leze krkem. Mladý ucho, skořápku na zadku, a ještě mě tu bude poučovat. A to před všema! Co si to vůbec dovoluje? Určitě mu jde o mou židli! Já tuhle firmu znám jak svý boty. On je tu možná tak rok, dva? Já ti ukážu, chlapečku! Od tebe teda žádnou kritiku neberu. Od tebe teda fakt ne. Víš o tom tak akorát...

Už mám těch všech porad plný zuby, říkám si, když nasupeně letím na moje oddělní, abych jim pořádně vyčinil, že zase nezajistili řádně expedici.  Jsem vám to snad říkal jasně, co po vás chci, ne? Copak jste Tataři? Jste tu už nějaký ten pátek. Jednou po vás něco nestihnu projít a zase naše oddělení před všema vypadá jako banda loserů. A já jako totální idiot! No? Snad už to konečně pochopěj. Třískám dveřmi mojí kanceláře a už mi někdo volá. Nejradši bych ten mobil prohodil oknem. Super, do toho otevírám poštu, a zase tuny emailů. Kdy to mám všechno asi tak číst?

Vyřizuju telefony. Projíždím emaily. Ještě že tyhle věci zvládám dělat najednou. Ušetří mi to hromadu času. Mejluju, telefonuju, občas vyběhnu do vedlejších kanceláří pro nějakou informaci. Ve dveřích stojí Michal, moje pravá ruka, a tahá mě na oběd. Vždyť to vidíš, ne? Teď opravdu nemůžu, přijdu později. Frčím dále. Emajly, telefonáty, výběhy do sousedních kanceláří, následně kontrola ve skladu.

Na stole na mě čeká oběd. Ten Michal je fakt kámoš. Ježíši, vždyť já mu ještě slíbil, že si s ním projdu tu finální verzi 8-D reportu. Láduju se studeným něčím, do toho ještě zobu další emajly. Šílenej den. Koukám na hodiny, 16.15. To snad nejí možný!! Propadám panice. Ještě jsem ani nevyřídil všechny po.... emaily, natož abych se dostal ke svejm dnešním úkolům. Musím klukům z volejbalu to pivo odpískat. Tohle přeci musí pochopit. Každej si nemůže vysedávat jen tak u pivka a ztrácet čas. Tohle musím dodělat, je to fakt důležitý. ((poznámka autorky: jinými slovy – kamarádi tedy tak důležití nejsou)).

„Povinná“ večeře s auditory: Audit je za náma. Máme zelenou. Ale příště se musím trochu líp připravit na dotazy ohledně skladování a dodržování FIFA. No a dodáky musím po mých lidech ještě jednou sjet. Mohl jsem teda trochu líp odprezentovat zákaznický reklamace. U týhle části jsem se vyjadřoval jako negramot. Neměl jsem dostatek informací, musel jsem vařit z vody. Přeci si nemůžu dovolit říct, že tyhle informace nemám, že to nevím, ale zjistím. Vypadal bych pak jako neschopnej blb.

No a teď nás čeká další super formální posezení ve Stejkárně. To zas bude opruz. Pořád stejný témata dokola. Navíc v cizím jazyce. U toho se musím tvářit pobaveně a angažovaně a ještě si pamatovat, co mi kdo říká, abych na to navázal a udržel hovor, když začne váznout. Kdybych jen na tyhle opičárny nemusel chodit. Nesnáším to. Chápu, že se o auditory musíme řádně starat a za zelenou „poděkovat, ale držet s nima basu v pití a rundách, které na náš účet neustále objednávaj… K tomu večerní obžerství. Návrat domů v ranních hodinách a zítra v plném nasazení řešit problémy ostatních a rovnat chyby té bandy ulejváků. Úsměv. Koukaj na tebe. Jasně vždyť je vše bombastický, užívám si to tu s váma. Kecy, kecy kecy. Už mě nebaví tahat další a další témata na rozhovor. Jsou stejně ožralí pod obraz. Všechny tyhle večery jsou jen přetvářka. „Levná“ fraška. Radši bych spal. Už chci domů. Ale musím tu s nima vydržet, dokud to neutnou. Musím.

Jak to šlo s Josefem dále, to se dozvíte v dalších článcích.

Přeji opět všem čtenářům, aby nemakali na své kariéře v Burn out s.r.o.. Mají tam sice haldy zajímavých benefitů, člověk si tam pořádně pošmajchluje ego a vydělá si na úžasný a důležitý věci, ale fakt to za to nestojí...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Houdková | středa 27.9.2023 6:50 | karma článku: 14,42 | přečteno: 631x
  • Další články autora

Irena Houdková

Co dělá mozek, když jsme vystresovaní

Stresík nám pořádně zamíchá karty toho, jak vnímáme svět a prožíváme určité situace. Přehodí nás do fungování primitivního zvířátka. Nacházíme se v modu bojuj nebo uteč.

16.5.2024 v 6:30 | Karma: 6,88 | Přečteno: 172x | Diskuse| Ostatní

Irena Houdková

Netradiční asertivní finty, jak ustát silné emoce

Trápíte se kvůli sebemenší výtce a berete si vše osobně? Snažíte se mít své emoce nějak pod kontrolou, byť to ve Vás vře jako v papiňáku? Boucháte jako sopka tam, kde byste měli zachovat klid? Pak se Vám budou hodit tyto finty.

17.4.2024 v 6:44 | Karma: 12,98 | Přečteno: 400x | Diskuse| Ostatní

Irena Houdková

Milý deníčku, dneska se citím fakt mizerně

Psát si deník? Na to jsem snad už dost velká, ne? Možná právě proto bysme si ho i my dospěláci měli pořídit. Koho občas nepotrápí černé myšlenky, pochmurné nálady nebo pocit, že toho máme hrozně hodně?

10.4.2024 v 6:47 | Karma: 7,60 | Přečteno: 375x | Diskuse| Ostatní

Irena Houdková

Jaké máš ráno, takový máš den...

O tom svědčí i pořekadlo, že někdo „dobře naladěný" vstával zadní částí těla napřed. Pokud začnete den ve spěchu, stresu a se špatnou náladou, v podobném duchu budete prožívat celý den. Jak si ho zpříjemnit?

3.4.2024 v 6:54 | Karma: 13,06 | Přečteno: 311x | Diskuse| Ostatní

Irena Houdková

Šéf začal kolegyni zvát na samostatné porady. Nebo to nebyly porady?

Práce přibylo, a tak jsem uvítala novou kolegyni. Malovala jsem si, jak to bude v práci frčet. A také, že se už nebudu muset nervovat kvůli termínům a přesčasům. Ale všechno bylo jinak...

14.3.2024 v 6:45 | Karma: 35,88 | Přečteno: 4990x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 209
  • Celková karma 15,00
  • Průměrná čtenost 544x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik