Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle je fajn rada. Na kurzy už nechodím gramatika mi nejde do hlavy a myslím si, že po naučení základů je důležitější konverzace, než gramatika. Od malička jsem knihomol. Jakmile to bylo možné(a to nastalo po roce), začala jsem číst v angličtině. Čtu dodnes. Má to spoustu benefitů. Nejde mi jen o jazyk.

Některé knihy se sem nedostanou, nikdo je nepřeloží. Jiné knihy se přeloží, ale neprodávají se tak jak vydavatel očekával a tak nikdo už nepřeloží a nevydá pokračování. Nebo druhý extrém čekáte na knihu, nejlépe z nějaké série. Autor napíše další pokračování 1x za dva roky. Doba vydání se prodlužuje s každým dalším dílem. Nemusíte čekat až to někdo přeloží, není problém knihu sehnat v původním jazyce a číst jí v něm. Než vyjde v češtině už řešíte další další napínavý konec a říkáte si, kdy vyjde poslední díl?

A koníčky. Každého něco baví a v cizojazyčných knihách a časopisech je mnohem více návodů a inspirací, než kdy vyjde v našich hobby časopisech a knihách stačí si jen vybrat.

Nepřekonatelná je čtečka.  Některé umí i předčítat. Není nad to, když očima jedete po textu a do uší vám (sice) eletronický hlas předčítá text. Je to sice bez intonace, ale výslovnost tam je a myslím, že to může pomoci s naposloucháním cizího jazyka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,73
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik