Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas!

Když žena začne vysílat, je třeba sklapnout a vyčkat. Ono ji to přejde a případné negace vyvanou. A pokud jsi mladší, tak když negace vyvanou, přitiskni ji k sobě!

U ženy boduješ, když ji políbíš vteřinu po té, co ona chce od tebe políbit. Stendhal tvrdil, že když žena touží být políbena na rty a ty jí políbíš na prsty její ručky, máš ji celou. Nezměnilo se něco? Nespěchají ti mladí rovnou na věc? Ono bez erotiky to dlouho nefunguje... Co s tím? :-)

0 0
možnosti
MH

Jako správný šovinista bych měl napsat: " Holky až si budete chtít popovídat o svých problémech, jděte za kamarádkou. Já Vás taky netahám na fotbal, nebo na pivo. Až budete chtít pomoct, vraťte se od kamarádky za mnou. Od toho tu jsem. Ale vraťte se už vypovídané." Ale jsem jemný muž, tak to nenapíšu ... :-)

1 0
možnosti
TP

Tohle je popis něčeho čemu jsem nikdy nerozuměl. Nevím proč mě žena obtěžuje eskapádami z práce a vztahy na pracovišti, když o žádnou radu nestojí. Já si to nechci VYSLECHNOUT! Nebaví mě to. Nudí mě to. Já jí svojí prací taky neobtěžuju. Rád si s ní popovídám, ale přednášky na takhle blbé téma fakt poslouchat nechci a nebudu. Milé ženy. Pokud po nás tohle chcete...tedy aby jsme naslouchali předlouhým hovadinám bez jakékoliv interakce....pak se nedivte, že tupě civíme a netušíme o čem mluvíte, protože jsme tzv. "vypnutí", ti vůbec nejlepší z nás chlapů mají zapnutý buffer na posledních pět slov, kdyby přišla kontrolní otázka, zbytek má mozek v režimu stand-by a přemýšlí o něčem naprosto jiném.......

Tak a poslední věc. Pokud v tomhle režimu na konci hodinového naprosto bezcenného monologu, kdy se začne vypínat i ten buffer i těm nejlepším z nás.... začnete najednou z ničeho nic řešit něco důležitého...jako kdo vyzvedne děti, kam se pojede na víkend, nebo sdělovat nějaké zásadní informace, jako co po nás chcete s čím byste chtěli pomoct.....není fér až když to nesplníme si stěžovat že jste nám to říkali. Když vypnete myčku taky si pak nemůžete stěžovat že neumyla.;-D

2 0
možnosti
TK

Proč chcete chápat něco, co nemůžete změnit? :-) Většina lidí neví, proč jadernä elektrárna potřebuje ty ošklivé velké "komíny" a přesto bez problému elektřinu využívá. ;-)

Buďte rád, že mluví. Až začne mlčet, bude hůř. :-P

1 0
možnosti
TK

Souhlas. Každý trochu rozumný chlap, který absolvoval více jak cca 5 hovorů se ženskou by měl pochopit, že ji má pouze nechat se vykecat. Nic víc se od něj nechce. Ženská na rozdíl od chlapa pouze vyžaduje neustálý důkaz o tom, že vám není lhostejná, že ji neignorujete. Tedy sem tam pohled do očí, úsměv , pokývání, "hm, hm", tvářit se, že jí rozumíte a neprofláknout se, že v hlavě máte momentálně něco úplně jiného. Ženská dokonce i snese, když ji zjevně neposloucháte na 100%, ale jen na 50% a třeba si u toho čtete, díváte do PC, nebo na televizi, něco opravujete.. jí stačí ke štěstí to, že její příběh i ona sama vám ještě stojí za to, to, co děláte chvíli přerušit, kouknout na pokývat hlavou a dát najevo souznění. Ona si naivně myslí, že zvládáte jako ona víc věcí současně. Co ale v žádném případě nesmíte udělat, je

1. Uprostřed jejího výkladu se zeptat na něco nesouvisejícího, třeba "Nevíš lásko, koupili jme to víno?" To vám nepomůže ani to, že jste ji poslouchali a pamatujete si každé její slovo. Prostě máte 100% zaděláno na scénu:

"Přesně tohle na tobě nesnáším!"

"Ne pokračuj, já se jen ptám kvůli tobě, říkalas, že ho potřebuješ na oslavu do práce a já si na to právě vzpomněl.."

"Teď už je to jedno!" "Bla, bla, bla, bum, bum, bum..." Prostě něco jako přerušený orgasmus.

2. Nikdy nesmíte nic z toho co říká zpochybnit, nesouhlasit s ní, nebo se zastat někoho, na koho nadává. Když už se omylem neudržíte a prohlásíte něco v tom smyslu, že chápete, že někdo udělal něco, na co ona nadává, okamžitě musíte jakože po doplňující informaci změnit názor a říct "Tak to jo, to máš pravdu, to jsem nevěděl.."

3. Opravdu se nesmíte snažit to s ní logicky rozebrat a řešit, protože ona čekala úlevu z vykecání se, a místo toho ji nutíte řešit něco, co nechce a začnete se ptát na něco, co sama neví a nechce si připouštět, takže začne být buď hysterická, nebo naopak zoufalá. :-)

1 0
možnosti
PV

Tenhle komunikační protokol už jsem se celkem naučil obsluhovat.

Je potřeba mít ještě před firewallem buffer na zhruba desetisekundový datový proud.

Pak stačí na výstup připojit generátor náhodných přitakání "hm.....jo....ano....hm", a v případě podezření že neposlouchám toto podezření popřít přesměrováním obsahu toho vstupního bufferu rovnou na výstup.

Zpracování těchto datových proudů přímo procesorem a jejich ukládání do paměti nebývá potřeba.

4 0
možnosti
Foto

Mno, není žena jako žena.... já kdybych svou partnerku ve chvíli vrcholné nasranosti šel hladit.... blbě bych dopad.Ani ten klobouk z profilovky by mě na hlavě nezůstal ;-D

0 0
možnosti
TK

To jste nepochopil. Když je ženská naštvaná, musíte předstírat naštvání taky a jen pomalinku to řízeně tlumit a nechat vyšumět. :-)

0 0
možnosti
RK

Mám z toho pocit jako ti dva kanadští dřevorubci. Jeden řekl: "Že ti useknu ruku?" Druhý: "A že ne?" První tedy vyzval druhého, ať položí ruku na špalek a když to udělal, tak mu jí usekl. Druhý: "Tys mi usekl ruku!" První: "No jo, já myslel, že uhneš!" Druhý: "No jo, já myslel, že nesekneš!"

Co z toho plyne? Pánové, my ženy chceme, abyste nás poslouchali jako věrní (dosaďte dle vlastního výběru), ale běda, když zjistíme, že nás neposloucháte nebo nám, proboha, snad chcete radit a pomoci.

Veškerá nadsázka pochopitelně zakalkulována.

0 0
možnosti
Foto

Já samozřejmě vím, co je to nadsázka pro osvěžení obsahu, ale moc tento druh nadsázky nemám rád. Ono to totiž může někdy vyznít trochu jako uplatnění principu kolektivní viny pro nějakou zkušenost , jež se týká jednoho konkrétního vztahu. Před lety jsem si vyslechl rozhovor pánů, které spojovalo zaměstnání v oboru, kde byly dlouhodobě výrazně nadprůměrné platy. To vedlo někdy až k nešetrnosti, k projevům haurství , furianství (ten punč platím já). Ten pán konzumoval dost alkoholu. Možná proto se mu manželství rozpadlo. Shodou okolností nebyl Čech , jeho bývalá (Češka) si našla jiného partnera. Tento muž došel k závěru, že Češky jsou rozdavačné.

0 0
možnosti
AT

Jinými slovy říkáte: vůbec není nutné mě poslouchat, co vypustím, jsou ptákoviny, já se jen potřebuju vykecat :-)

Vám by stačil pěkný vysoký fikus a ty prefabrikované odpovědi si pouštět z nějakého přehrávače.

Ne, vážně, o této vlastnosti žen vím a po mnohaletém manželství mě to už nepřekvapuje. Chovám se podobně jak popsal p.Buček níže. Jenom si dejte moc dobrý pozor, ať svého muže nedotlačíte do extrémní ignorace vašeho kvákání. Nejen ženy potřebují v některých situacích speciální přístup ;-)

1 0
možnosti
MH

Teda autorko, Tobě musel někdo hodně ublížit. Každý muž přece ví, že žena se chce jen vypovídat. Až bude potřebovat pomoc, tak mi sama dá vědět.

3 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik