Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Nešel jsem ani do toho, abych ze svého šéfa udělal souseda. Sháněl byt v lokalitě, kde jsem bydlel, až jsem na sousedním baráku uviděl ceduli "Byt na prodej". Vztahy jsme měli dobré, ale rád jsem ho neměl. Chci ho tady potkávat? Bůhví jak se naše vztahy vyvinou, odejdu z firmy, bude na mě kolegům reportovat můj osobní život ... Takže se nic nedozvěděl :)

1 0
možnosti
RJ

Ze zkušeností jak svých tak i okolních tvrdím jedno, příbuzné ani známé do firmy nebrat. Pracovní a soukromé vztahy je třeba striktně oddělovat a to v takovémhle případě dost dobře nejde.

1 0
možnosti
KT

Máme s dcerou firmu už více než patnáct let a bydlíme i v jednom domě. Nikdy nedošlo k nějakým neshodám, asi je potřeba oboustranná tolerance a pochopení toho druhého. Z počátku jsem řídila firmu já, posléze se role obrátily, ale celkem nic se nezměnilo.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za sdílení pozitivní zkušenosti, paní Trnková. Ať se firmě, Vám i dceři daří.

0 0
možnosti
RP

Stalo se nám to před mnoha lety také, ale to rozhodnutí se také muselo udělat. Dva roky potom žádná setkání, už to vypadalo že se nikdy už společně nesetkáme, nezasmejeme, nepobavime tak jako dřív. Dnes mají naše setkání atmosféru jako dřív i když nejsou tak častá a to proto že jedna polovička páru ten odchod vnímala oprávněný. Pomohlo k tomu hlavně to, že našel zaměstnání kde se cítil bez tolika zodpovědnosti dobře. Ale stejně si myslím, že nám to ten dotyčný nikdy neodpustí, prostě to tam je.. Takže od té doby jsme zastávali také názor..nebrat.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za sdílení Vaší zkušenosti, paní Pokorná. Gratuluji všem zúčastněným k tomu, že přeci jen zvládli kontakt do určité míry obnovit. A Vám, že jste měli odvahu, toto nelehké rozhodnutí učinit.

0 0
možnosti
Foto

Příbuzní a známí do firmy určitě ne. Těm se prostě nedá velet. A ani si od nich nenechat dělat nějaké zakázky. To se nedá reklamovat.

Ale jen dotaz k blogu: je to na stránce autorky (ženy) a píše to muž.

4 0
možnosti
Foto

Díky za komentář i dotaz, pane Flaško. Jde o převyprávěný příběh mého klienta, který se mnou toto téma na koučinku řešil. To v rámci kodexu blogera v článku nemohu zmiňovat, abych si nedělala reklamu.

0 0
možnosti
AT

Známí a rodina do jedné firmy? Nikdy!

9 0
možnosti
Foto

Doplnila bych ještě: nikdy nedoporučovat známé a kámošky do firmy, kde dělám. To je také strašně nevděčná role.

11 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,73
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik