Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Já mám pocit, že je to jednodušší.

Obvykle se s kolegy shodneme, že to, co každý z nás v ženě hledá je: ...aby to nebyla kráva."

A pokud se to podaří, není třeba už nic dalšího řešit.

0 0
možnosti
Foto

I tak se k tomuto tématu dá přistupovat, Antoníne. :) Díky Vám za komentář.

0 0
možnosti
MP

Docela přesná diagnoza.|

0 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení článku a Váš komentář, Michaeli.

0 0
možnosti
PB

Právě jsem se z vašeho článku dozvěděl, že moje žena je chlap a já mám ženské myšlení. No hezký.

4 0
možnosti
Foto

Může být, Petře. V partnerském vztahu je třeba mít energie cca vyvážené, takže pokud je Vaše žena silně v mužském módu, bude k sobě přitahovat může s převažující ženskou energií. Ale to určitě neznamená, že je to špatně. Mnoha párům to takto může vyhovovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,73
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik