Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Ano jsem přesně tento typ a představa, že by mě někdo chtěl předělávat tím, že bych měla nosit volánky a chodit na kosmetiku, tak to tedy nevím. To raději budu sama ( nejsem, nakonec jsem svého muže, který je rád, že si sama nosím batoh a nemusí se mnou do vany plné svíček našla).

0 0
možnosti
Foto

Naprosto chápu, že představa předělání Vás děsí, paní Lojková. K tomu, že se chce člověk změnit, si musí dospět sám. Jakýkoliv tlak z vnějšku je naprosto k ničemu. Impulz ke změně může přijít např. skrze uvědomění, že v určité fázi života mu jeho nastavení přináší více ztrát než benfitů. Někdo k sobě najde vhodný protejšek, který ho dobře doplňuje. Jak se to patrně podařilo Vám. Děkuji Vám za přečtení článku a komentář.

0 0
možnosti
AT

Nenapadá mě žádný důvod, proč by toto maskulinní žena, která jde tvrdě za svými cíli, chtěla dělat.

0 0
možnosti
Foto

Důvodů je mnoho, Antoníne. Nejčastější, se kterým se setkávám u mých klientek, je nemožnost najít partnera, kterého chtějí a ke kterému by vzhlížely, respektovaly ho. Dále se na mne tyto ženy obrací, když jsou na pokraji vyhoření nebo už slušně hoří. Děkuji Vám za přečtení článku, komentář i zamyšlení, Antoníne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,73
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik