Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dík za Vaše nakopnutí!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Šimku. Ani nevíte, jakou radost mi Vaše slova udělala. :) Sama o sobě říkám, že ráda lidi nakopávám, motivuji a občas i mými názory zvedám ze židle, ale i dovádím k zamyšlení a uvědomění. Přeji Vám, aby Vám nakopnutí vydrželo co nejdéle. :)

0 0
možnosti
Foto

Souhlas. Já už mám "nalítáno" (r. 1948) a občas jsem v životě byl "dole". Tedy, vše se hroutilo a "nemělo smysl dál žít".

A, samozřejmě, je naprosto nutné se zvednout a pokusit svůj osud zlepšit. Ovšem, ne každému se to podaří a někdo třeba vůbec nemá sílu znovu začít.

2 0
možnosti
Foto

Buďte na sebe extra hrdý, pane Hermánku, že Vy jste vstal a "lítal" dále. Přesně jak píšete - ne všem lidem se toto podaří. Chce to mnoho odvahy, sebekázně, energie i přemáhání. Přeji Vám úspěšné a spokojené "lítání" a děkuji Vám za komentář.

0 0
možnosti
  • Počet článků 208
  • Celková karma 15,35
  • Průměrná čtenost 547x
Jsem obdivovatelka lidského mozku, autorka článků i youtube videí inspirovaných zkušenostmi mých klientů, kouč, lektorka workshopů z oblasti osobního rozvoje.
Ráda přivádím čtenáře k zamyšlení, provokuji, zpochybňuji zažité ,,pravdy“ a stereotypy v myšlení a jednání, které jsou mnohdy brzdou na cestě k úspěchu, změnám, vnitřnímu klidu, kvalitnímu spánku i spokojenosti.
Jsem opora mých klientů v náročných životních i profesních situacích, jakou je např. syndrom vyhoření. https://houdkova-profikouc.cz/

Seznam rubrik